Irdina Sewing Art

Wednesday, February 6, 2008

ku menghitung hari

ummi is 30 weeks and 3 days pregnant..


hmmm..maknenye ade lagi lebih kurang 10 weeks to go. kekadang tu aku rase macam tak sabar je nak jumpe baby yang sekian lame ku kandung ni...selame ni dapat rasa tindak balas die je.macamane rupe anak ummi ni ye... :)

tapi kadang2 tu aku rase macam seram je nak bersalin. aku banyak tanye kawan2 yang da berpengalaman.macam2 feedback aku dapat...tapi ape yang aku boleh simpulkan ialah...SAKIT BERSALIN TU HANYA ALLAH JE YANG TAHU !!! maksudnye sakit tu tak terkira seksanye...tambah lagi kalau dengar proses2 nak keluar baby tu...huh! mahu tercabut kepala lutut aku mendengarnye...tapi kan di akhir cerita2 dari kawan2, mesti derang ckp camni...TAKPE. ANAK SULUNG NI KITE TAK TAHU SAKIT MCAMANE...erkkkk...lagi seram kan bile denga camtu....

tapi kan orang pompuan ni Allah kurniakan rase kasih sayang nye lebih dari ngerinye sakit besalin..kawan2 aku yang anak baru 3,4 bulan da preggy lagi...hihi...agaknye itulah nikmatnye besalin kan? macam ummi aku... sembilan kali die besalin normal..tak penah aku denga cakap serik...hilang susah payah besalin bile dapat tengok muke baby tu..mengalir kasih sayang dalam diri...

setiap kali pas solat mesti aku doa...YA ALLAH!PERMUDAHKANLAH AKU UTK MELAHIRKAN ANAKKU INI. HANYA KEPADAMU TEMPAT AKU BERGANTUNG...aku harap sangat aku mudah bersalin...harap sangat korang pun doakan sekali yek......

1 comment:

undark said...

jgn risau ana.. innallah ma'ana! bykan belaja/membaca.. pesan kat abg suh doa same² jugak ;-)