Irdina Sewing Art

Friday, April 6, 2007

know me better :)


Ni aku post gambar aku sebagai pemilik blog ni.....Gambar ni diambil tanggal 2 disember 2006.Kenduri perkahwinanku belah suami ku tercinta kat Perak.Sedap betul lauk die tp sempat lagi kami berposing...hehheaaa...lupe pulak kenalkan cik abang kat sebelah tu...tu la suami aku...Raja Shahrul Nizam namenye...dalam blog ni aku akan bahasakan die sbg abang je la ye.Hmmm...sampai ke hari ni kire2 da 4 bulan la kami kawen..alhamdulillah...nikmatnye sebuah pernikahan...Pandai betul die jage aku.Baik betul abang ku ni.Lembut je tutur kate. Tenang jiwanye.Jarang nk mara.tp kalu da mara le tahan gak.huhu.tp die tak penah mara aku.Die slalu bengang dengan bos die la...:P Moga abang terus diberi ketenangan.Moga abang tergolong dlm golongan yg diredhaiNya...ameen




Ni pulak abah dan ummiku tercinta. Merekalah org yang paling berjasa dalam hidupku.Mendidikku dan menyayangiku sehinggalah seusia sekarang. Da 23 tahun 10 bulan aku mengenali ummi dan abah. "allhummaghfirli wa li walidayya warhamhuma ka ma rabbayani soghira" Semoga ummi dan abah terus sehat dan dipangjangkan umur.Moga trus diberi kesempatan utk berada di dalam dakwah dan diberi peluang utk berbakti pada Islam demi Allah....sayang ummi dan abah.Ni yang aku rase nk balik johor ni.hehe




Ni pulak adik bradik aku. Kurang 3 org je lagi nk jadi sedozen..huhuAku yg sulung. Bawah aku namenye Farhanin pas2 Fadhilah pas2 Fauzun pas2 Ahmad Fahmi pas2 Faizah pas2 Fitriyyah pas2 Ahmad Fikri dan pas2 Ahmad Faishal....sebutannye faisol..maksudnye kalu tak silap pemerintah yg terpuji......eh tadek pulak gamba die kat atas tu,....ni aku post spesel gamba si comel ni.Ni la pengubat hati aku time tension ngan assignment...tp kekadang geram gak time die menyibuk...huhu....abis rumah die sepahkan...hobi die suke sepak bola dalam rumah....sekarang ni ade hobi baru....suke ngajuk cakap orang..huhu ...die baru pandai ckp..org cakap baru dapat mulut..:)



okla.nak trun bawah.lapaq la plak.Penat pun ade.petang ni abang nk bawak g pasar malam...haha...best..le aku skip masak malam ni....kekadang boring gak makan masakn sendiri...tp abang aku bagus.suke masakan aku walau kekadang tu aku rase mcam terkurang garam.hik...sayang abang

No comments: