Irdina Sewing Art

Tuesday, July 8, 2008

ummu haziq kembali bekerja :)

alhamdulillah. selepas 4 bulan ummi tak bekerja, akhirnya ummi kembali bekerja bermula tanggal 1 julai 2008...at least adala duit tambahan utk beli t-shirt ayah.hehe ;)

mesti ramai yang tanye saya keje kat mane. Dan yang paling tak best kalau org tanye jadi tutor kat mane?hehe...saya akan jawab insyaAllah kalau ade rezeki :) saya sekarang keje kat fakulti lame saya juga sebagai RA..he. sampai bile la nak jadi RA ye. sampaila Allah kate .. kun,fayakun!he.

.....
sambung balik menulis lepas makan kacang sponsored by ina bersama ida
.....

mase mule2 nak cari keje saje2 je tanye ina kot2 ade lecturer nak pakai RA...dan tak sangka ina cakap ade dan tak sangke jugak dr.hamidah suruh masuk on the spot..alhamdulillah rezeki haziq :)

tapi saya mintak tangguh 2 minggu sebab mase 2 tatau nak tinggal haziq kat mane dan haziq tanak susu botol!aduh..gawat nih..dan dalam mase 2 minggu tu la umminye aja haziq isap susu botol...namun hasilnya merisaukan.haziq langsung xnak susu botol. saya hanya mampu bertawakkal je mintak Allah permudahkn urusan ummi dan haziq. sehari sebelum kerje barula dapat pengasuh yang saya rase sesuai utk haziq....

mase 1st day nak tinggal haziq, ya Allah....hanya Allah yang tahu betapa beratnye hati ummi. tinggalkan haziq dgn penjaga dengan pelbagai anggapan dan kemungkinan yang negatif bersarang di benak fikiran. ummi cerita kat pengasuh ragam dan jadual haziq. ummi berdoa sgt2 smg penjaganya dapat sayang haziq mcm die syg anak die sendiri walau tak mampu utk sayang mcm ummi sayang haziq.

dan hari tu ummi tinggalkan dengan....tawakkaltu 'alallah...aku bertawakkal padaMu Ya Allah, peliharalah anakku sepanjang peninggalan ku ini....amin...

3 comments:

أم الليث said...

kufaham perasaanmu. hehehe

anti tak pam susu ke?

shahhana said...

hehe.pam :)tghari balik menyusu.seb baikla tempat keje dekat je ;)

أم الليث said...

best tu! bleh blk tghari. taklah bengkak hehehe

layth sejak dulu tak reti guna puting plastic tu. so dia minum susu pam guna sudu or straw aje dari kecik.