Irdina Sewing Art

Wednesday, May 21, 2008

nama saya Raja Ahmad Haziq bin Raja Shahrul Nizam

ramai kawan2 ummi yang mintak nak tengok muka saya. sekian lama saya lahir barula ummi saya sempat nak upload gamba saya. sekarang saya da tembam. hari ini umur saya sebulan, 2 minggu dan 5 hari. mase ummi tengah upload gamba ni, saya baru je tdo lepas minum susu. ayah saya pergi keje. tak saba nak tunggu ayah balik. nanti ayah saye kejut saya bangun2, cium2 pipi saya sampai saya nangis. hehe..



haziq baru lepas mandi.hm....segarnye badan haziq, ummi


ummi....haziq da ngantuk, nak susu..


alhamdulillah, haziq da kenyang. terima kasih, ummi

zzzzzz.......


bestnye tdo atas riba ummi...

ok, sayang. ummi da lenguh. tdo atas katil pulak ye. muah....

1 comment:

sepenuhjiwe said...

cium die ckit... muah..